Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /var/www/poolguide.dk/public_html/phpbb3/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 942: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 942: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3545: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3547: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3548: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3549: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
Poolforum

Børnesikring af pool

Erfaringer, gode råd og tips fra brugere om tilbehør og udstyr

Børnesikring af pool

Indlægaf nhmmr skrevet tors 20. jun 2013 21:48

Vi har netop købt et hus, der allerede har en pool (10x4,5m). Vi har små børn, så vi vil gerne have poolen FULDSTÆNDIG børnesikret. Jeg har fundet frem til Loop-loc (amerikansk), som er et fæstnet mesh-dække til poolen. Efter sigende kan en elefant gå på det. Det forhandles ikke i Danmark. Det behøver nu ikke være et problem.

Og jeg tænker en af jer måske kan anbefale det eller alternativer?

Med venlige hilsner
Julie
nhmmr

Re: Børnesikring af pool

Indlægaf nina22 skrevet tirs 19. apr 2016 21:06

Hej Julie.

Jeg står i lignende situation som dig. Vil du dele den løsning, du fandt frem til? Du kan skrive til mig på nina_bornemann at hotmail.com
Vh. Nina
nina22

Re: Børnesikring af pool

Indlægaf BinoDK skrevet ons 1. jun 2016 20:11

Hej Nina

Prøv og google ProCopi Manuelle Roll Covers.

Det kunne være det du søger efter ;-)
BinoDK

Tilbage til Udstyr og tilbehør til Swimmingpools, Jacuzzi, Spapools mv.